Maar Arsenal neemt de EL dusver niet erg serieus als ik de opstellingen bekijk van de vorige EL potjes. Als ze weer met een half B team spelen, krijgen ze spijt. In de huidige vorm kan PSV het elke ploeg moeilijk maken, ook Arsenal op oorlogssterkte. Ik vind ons snelle spel een beetje zoals de Nederlandse versie van L'pool ogen. Met enorm gevaarlijke omschakeling. Perfecte pot om jezelf op de kaart te zetten.
Ik voelde altijd veel liefde en waardering van hen. "Spanjaard Alejandro Hernández fluit Arsenal - PSVDe UEFA heeft de Alejandro Hernández aangesteld als scheidsrechter voor Arsenal - PSV. De Spanjaard floot één keer eerder een wedstrijd van PSV. Vorig seizoen had hij de leiding toen PSV in de voorronde van de Champions League veel te sterk was voor Galatasaray. Duel tegen koploper van Engeland is voor PSV absoluut topafficheVoor PSV staat er donderdagavond een absoluut topaffiche op het programma.
Over een paar weken Til vervangen door Luuk de Jong, en Xavi en Madueke het op rechtsbuiten uit laten vechten. Wedstrijden genoeg. +1/-0 Xavi mag er nooit uit. Voor het eerst in jaren weer een echte vechter in het eerste van PSV. Hij en straks Luuk weer gaan voorop in de strijd en leveren procenten meer op. Madueke is nooit over een langere reeks stabiel geweest en zal over een paar potjes wel weer geblesseerd zijn. Wat er dan met Savio gaat gebeuren vind ik wel interessant. Het lijkt erop dat alle huurlingen waar we druk mee zijn geweest nauwelijks zullen spelen. +3/-0 Mee eens.
Tegen ook redelijke clubs als Utrecht blijkt er nu effectief voetbal te zijn. Nu gaan we zien wat er gebeurd als de tegenstander een veel hoger tempo speelt dan ze gewend zijn, en PSV echt onder druk komt te staan. Komen er dan scheuren in het team, of blijven ze compact bij elkaar staan? +2/-0 Als hij na een eventuele nederlaag, maar niet meteen Ramalho en Gutiérrez gaat slachtofferen.
+2/-0 Klopt niet helemaal wat je zegt, dat geldt veel meer voor Tottenham Hotspur, die maken er zelfs bij een rondleiding in stadion n grap over... Arsenal met Bergkamp en Henri waren zelfs the invincebles! Later miste ze wel jarenlang de boot in de ratrace met het grote geld van United, City, Chelsea en liverpool. Ze zijn weer in opbouw en dat geeft ons toch mogelijkheden; de PL zal bij hun altijd voorrang krijgen... +1/-0 Niets is onmogelijk.
[video] Classic match | Alex de tank with a mighty header in LondonLuuk de Jong, Noni Madueke en Mauro Júnior weer in selectie PSVPSV heeft tegen Arsenal weer de beschikking over Luuk de Jong, Noni Madueke en Mauro Júnior. De club meldt via de officiële kanalen dat het drietal is hersteld van de blessures en daardoor deel kan uitmaken van de wedstrijdselectie. Ruud van Nistelrooij gaf afgelopen weekend nog wel aan dat een basisplaats voor het trio voorlopig nog is uitgesloten. Volledige selectie: Benitez, Hoever, Teze, Obispo, Ramalho, Sangaré, Simons, De Jong, Madueke, Gakpo, Gutiérrez, Drommel, Mauro, Til, El Ghazi, Branthwaite, Veerman, Waterman, Bakayoko, Mwene, Max, Sávio, Oppegard, Ledezma'Ruud van Nistelrooij rekent op beschikbaarheid van Noni Madueke tegen Arsenal'Ruud van Nistelrooij gaf op de persconferentie na de wedstrijd tegen FC Utrecht aan te verwachten dat Noni Madueke tegen Arsenal weer zal deel uitmaken van de selectie van PSV.
Hij speelde in het seizoen 2016/2017 op huurbasis in Eindhoven. Met aanvaller Reiss Nelson is er nog een speler met een verleden in de Eredivisie. Hij speelde afgelopen seizoen voor Feyenoord. Wat vind jij van de wedstrijd? Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen. Knal van een wedstrijd met een klinkende 3-4 overwinnning van us PSV.. +1/-0 Ook ik heb er een goed gevoel over, gewoon winnen daar. +1/-0 denk dat Arsenal het wel goed vind..
+1/-0 Arsenal, het Feyenoord van Engeland. Altijd falen. Leuk voetbal, geen prijzen. Leuk dat ze nu eerste staan, maar iedereen weet natuurlijk dat ze niet boven City gaan eindigen. Desondanks is het natuurlijk een enorme uitdaging voor PSV om daar een resultaat te halen. Schier onmogelijk. Maar hopen, dat doe je altijd. +1/-0 Je wilt toch niet beweren dat feyenoord leuk voetbal speelt??? +4/-0 Op dat vlak inderdaad niet vergelijkbaar.
Het gaan straks rare maanden worden met het wk en de winter. Zou me niet verbazen als Gakpo dan verkocht wordt, en de huurlingen dan nuttig blijken te zijn. Savio lijkt me een speler met veel kwaliteiten, die echt verrassende dingen kan doen om het spel open te breken. +1/-0 Denk momenteel een te groot verschil om te winnen daar. Puntje zou mooi zijn maar we spelen nog niet heel constant. Utrecht en Zurich bleken niet een echte meetlat. +1/-0 Dit affiche geeft kippenvel. Staat iets moois te gebeuren denk ik. Mazzel dat het destijds uitgesteld is en we in de tussentijd in vorm geraakt zijn.
Helemaal indien Arsenal met een B team speelt (dat nog altijd betere spelers heeft dan psv). Hoop op spektakel en vele goals voor psv. +1/-0 Ik denk dat ze ons zonder al te veel inspanning gaan verslaan. Wat ertoe gaat leiden dat ze onze thuiswedstrijd niet meer serieus nemen en wij die dus wel kunnen winnen. (maar twee keer winst mag ook best) +1/-0 Dit is ook een beetje mijn ‘hoop’. Tegen een Arsenal op volle sterkte heeft dit psv niets te zoeken.
Als dat lukt konden we best weleens voor een verrassing zorgen. Je zult uiteindelijk toch moeten doorontwikkelen naar een niveau waarop je ook een tussenronde EL overleeft. +1/-0 Elk foutje straffen ze meteen af staan ook netjes boven aan, gelijk zou al een stunt zijn.. Volgende week meer kans op een gelijk spel denk ik.. +1/-0 Mooi dat er weer wat jongens terug zijn. Dat wordt weer wat lastiger voor Ruud om te kiezen. We moeten natuurlijk voor plaats 1 gaan in de poule, maar is plaats 3 niet gunstiger dan 2? In de conference league liggen normaliter meer punten dan in de tussenronde tegen Barcelona en Juventus.
Voorbeschouwing Arsenal FC-PSVWedstrijden EredivisieKNVB BekerJohan Cruijff SchaalChampions LeagueEuropa League Vandaag 19:00Emirates StadiumEuropa LeagueVeronica[video] Classic match | Alex de tank with a mighty header in LondonLuuk de Jong, Noni Madueke en Mauro Júnior weer in selectie PSV'Ruud van Nistelrooij rekent op beschikbaarheid van Noni Madueke tegen Arsenal'Alex: 'Uitwedstrijd tegen Arsenal was mijn meest memorabele avond in het shirt van PSV'Spanjaard Alejandro Hernández fluit Arsenal - PSVDuel tegen koploper van Engeland is voor PSV absoluut topaffichePSV. supporters. nl ScorebordVooralsnog zal er van deze wedstrijd geen live verslag worden gedaan op het PSV. nl Scorebord (klik hier als je wilt helpen).
Maar tegen een b team thuis? Daar kunnen punten gehaald worden. +2/-0 18 uur geleden (gewijzigd)Ik heb het idee dat Arsenal momenteel wat boven zijn stand leeft. Hebben tot nu toe een makkelijk programma gehad op United en Liverpool na. United verloren ze en ook tegen Liverpool had het kwartje zomaar de andere kant op kunnen vallen. Afgelopen weekend wonnen ze met 1-0 van nr 12 Leeds. Het is nou ook weer geen wonderploeg. Als wij de lijn van de afgelopen weken kunnen doortrekken moet een resultaat mogelijk zijn. Benieuwd of we verdedigend al ver genoeg zijn en of we zelf aan voetballen toekomen.
Daar ben ik het meest bang voor. +2/-0 Ik vind Ramalho eigenlijk de beste verdediger van PSV. Naar mijn mening werd hij eruit gehaald omdat hij een fout had gemaakt. Maar Teze is niet beter. En met Guti passen de stukjes nu in elkaar. Ik denk dat RvN dit wel gaat laten staan, ook bij een verlies, zolang het team maar niet uit elkaar is gevallen.
UEFA Europa League gemist? Kijk terug op KIJK.nl Arsenal vs PSV Eindhoven preview: Hoe te kijken op tv, livestream, teamnieuws & voorspelling Dit is een zware test voor de thuisploeg, en
Live Voetbal Kijken Vandaag/Vanavond. Live Stream. Hesgoal Een overzicht van verschillende websites die Live Online Voetbal Streams aanbieden. Vandaag live voetbal kijken. Je zal verrast zijn. Arsenal -
Arsenal vs. PSV Eindhoven live stream: Europa League pick De wedstrijd Arsenal - PSV is donderdag 20 oktober om 19.00 uur live te zien op Veronica en ESPN 2 en online op KIJK.nl en de livestream
Arsenal kijken in 2022: live stream van elke wedstrijd Arsenal vs. PSV Eindhoven live stream: Europa League pick, TV channel, how to watch online, odds · Introducing 'House of Champions: A CBS