Het hartgebaar kwam in mij op toen ik al die fans tekeer zag gaan. Ik voelde altijd veel liefde en waardering van hen. "Spanjaard Alejandro Hernández fluit Arsenal - PSVDe UEFA heeft de Alejandro Hernández aangesteld als scheidsrechter voor Arsenal - PSV. De Spanjaard floot één keer eerder een wedstrijd van PSV. Vorig seizoen had hij de leiding toen PSV in de voorronde van de Champions League veel te sterk was voor Galatasaray. Duel tegen koploper van Engeland is voor PSV absoluut topafficheVoor PSV staat er donderdagavond een absoluut topaffiche op het programma. In de groepsfase van de Europa League wacht de uitwedstrijd tegen Arsenal, de huidige koploper van de Premier League. De Engelse topclub is bovendien met drie zeges in de Europa League al bijna zeker van overwintering.
Arsenal vs PSV Eindhoven preview: Hoe te kijken op tv Arsenal vs PSV Eindhoven preview: Hoe te kijken op tv, livestream, teamnieuws & voorspelling Goed, daar gaan we dan. Iets meer dan een maand nadat
Livestream PSV - Arsenal: Europa League Gratis LIVE Online! Gratis Live Stream PSV. Wil je de wedstrijden van PSV online bekijken? Dan ben je hier op het juiste adres! Bij LiveSportNieuws.nl kijk je altijd
Voorbeschouwing Arsenal FC-PSVWedstrijden EredivisieKNVB BekerJohan Cruijff SchaalChampions LeagueEuropa League Vandaag 19:00Emirates StadiumEuropa LeagueVeronica[video] Classic match | Alex de tank with a mighty header in LondonLuuk de Jong, Noni Madueke en Mauro Júnior weer in selectie PSV'Ruud van Nistelrooij rekent op beschikbaarheid van Noni Madueke tegen Arsenal'Alex: 'Uitwedstrijd tegen Arsenal was mijn meest memorabele avond in het shirt van PSV'Spanjaard Alejandro Hernández fluit Arsenal - PSVDuel tegen koploper van Engeland is voor PSV absoluut topaffichePSV. supporters.
Arsenal – PSV Eindhoven op tv | Europa League Wil je de wedstrijd Arsenal (Engeland) – PSV Eindhoven (Nederland) live op tv kijken? Dat kan! De wedstrijd wordt live op tv uitgezonden.
Voorbeschouwing Arsenal FC-PSV PSV heeft tegen Arsenal weer de beschikking over Luuk de Jong, Je kan beter derde worden en dan kijken of er in de cL nog iets moois
Ruud van Nistelrooij gaf afgelopen weekend nog wel aan dat een basisplaats voor het trio voorlopig nog is uitgesloten. Volledige selectie: Benitez, Hoever, Teze, Obispo, Ramalho, Sangaré, Simons, De Jong, Madueke, Gakpo, Gutiérrez, Drommel, Mauro, Til, El Ghazi, Branthwaite, Veerman, Waterman, Bakayoko, Mwene, Max, Sávio, Oppegard, Ledezma'Ruud van Nistelrooij rekent op beschikbaarheid van Noni Madueke tegen Arsenal'Ruud van Nistelrooij gaf op de persconferentie na de wedstrijd tegen FC Utrecht aan te verwachten dat Noni Madueke tegen Arsenal weer zal deel uitmaken van de selectie van PSV.
Met aanvaller Reiss Nelson is er nog een speler met een verleden in de Eredivisie. Hij speelde afgelopen seizoen voor Feyenoord. Wat vind jij van de wedstrijd? Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen. Knal van een wedstrijd met een klinkende 3-4 overwinnning van us PSV.. +1/-0 Ook ik heb er een goed gevoel over, gewoon winnen daar. +1/-0 denk dat Arsenal het wel goed vind.. een 1-1 en iedereen tevreden +1/-0 De Engelse koploper gaat lastig worden. We hebben vorig jaar tegen Leicester al gezien dat het tempo daar even een paar niveautjes hoger ligt.
Zie ons volgend jaar liever in pot 3 van de CL zitten dan 4. Sportief gezien is wat mij betreft even van ondergeschikt belang. +1/-0 Topsportmentaliteit dus +2/-0 Gelukkig heeft RvN nu eindelijk de verdediging en het middenveld op het veld staan waar we op dit PSV-netwerk al een tijd over schrijven. Tegen ook redelijke clubs als Utrecht blijkt er nu effectief voetbal te zijn. Nu gaan we zien wat er gebeurd als de tegenstander een veel hoger tempo speelt dan ze gewend zijn, en PSV echt onder druk komt te staan. Komen er dan scheuren in het team, of blijven ze compact bij elkaar staan? +2/-0 Als hij na een eventuele nederlaag, maar niet meteen Ramalho en Gutiérrez gaat slachtofferen. Daar ben ik het meest bang voor. +2/-0 Ik vind Ramalho eigenlijk de beste verdediger van PSV. Naar mijn mening werd hij eruit gehaald omdat hij een fout had gemaakt. Maar Teze is niet beter. En met Guti passen de stukjes nu in elkaar.
Gelukkig zijn we al door in Europa en zijn dit soort wedstrijden prachtig om mee te maken en uitstekende leermomenten. Arsenal zal ook wel wat spelers rust willen geven denk ik zo dus een 2-0 nederlaag is een prima resultaat. +1/-0 Dat vind ik geen (prima) resultaat maar wel een reële (en acceptabele) uitslag. Arsenal is niet meer het boring Arsenal van de laatste jaren maar gewoon een attractief elftal dat erg goed positiespel speelt. Geen schande om van te verliezen maar vraag is hoe… al hoop ik op een punt of meer +1/-0 Ik lees ook dat we door zijn in Europa.
"Dat moment voor het vak met PSV-fans kan ik nog zo terughalen, ook na al die jaren. Dat was zo bijzonder. Ik voelde een mix van blijdschap en opluchting, vanwege de eerdere eigen goal. " Alex gaat verder: "Na die 1-0 voelde het alsof de grond onder mij verdween, al kon ik er niet veel aan doen. Het gebeurde in een split second. Het was extra mooi dat ik mijn doelpunt aan de andere kant met onze supporters kon vieren.
Hoop op spektakel en vele goals voor psv. +1/-0 Ik denk dat ze ons zonder al te veel inspanning gaan verslaan. Wat ertoe gaat leiden dat ze onze thuiswedstrijd niet meer serieus nemen en wij die dus wel kunnen winnen. (maar twee keer winst mag ook best) +1/-0 Dit is ook een beetje mijn ‘hoop’. Tegen een Arsenal op volle sterkte heeft dit psv niets te zoeken. Maar tegen een b team thuis? Daar kunnen punten gehaald worden.
[[[STROOM<<]>>]] Arsenal PSV kijken live stream 20 oktober [[[STROOM<<]>>]] Arsenal PSV kijken live stream 20 oktober 2022. Geschiedenis van PSV de historie van PSV gaat al terug in de tijd
In 2007 kwam PSV op achterstand na een nieuw eigen doelpunt van de Braziliaan, maar vlak voor tijd zorgde hij met een kopbal dat PSV alsnog naar de kwartfinale van de Champions League ging. De verdediger blikt in gesprek met Voetbal International terug op die laatste wedstrijd. "Het was persoonlijk mijn meest memorabele avond in het shirt van PSV", aldus Alex.
+2/-0 21 uur geleden (gewijzigd)Ik heb het idee dat Arsenal momenteel wat boven zijn stand leeft. Hebben tot nu toe een makkelijk programma gehad op United en Liverpool na. United verloren ze en ook tegen Liverpool had het kwartje zomaar de andere kant op kunnen vallen. Afgelopen weekend wonnen ze met 1-0 van nr 12 Leeds. Het is nou ook weer geen wonderploeg. Als wij de lijn van de afgelopen weken kunnen doortrekken moet een resultaat mogelijk zijn. Benieuwd of we verdedigend al ver genoeg zijn en of we zelf aan voetballen toekomen. Als dat lukt konden we best weleens voor een verrassing zorgen. Je zult uiteindelijk toch moeten doorontwikkelen naar een niveau waarop je ook een tussenronde EL overleeft. +1/-0 Elk foutje straffen ze meteen af staan ook netjes boven aan, gelijk zou al een stunt zijn..
Voetbal live kijken - Ziggo Live voetbal op tv kijken? Is er vandaag of vanavond voetbal? FC Groningen - PSV, ESPN. SC Cambuur - FC Twente, ESPN Southampton - Arsenal,
In Europees verband speelde PSV drie keer eerder in Londen tegen Arsenal. Twee keer speelde het gelijk, terwijl Arsenal één keer wist te winnen. De Engelse club wist zelf echter niet te scoren. Beide tegentreffers die PSV kreeg waren een eigen doelpunt van Alex. PSV komt donderdag tegenover een oud-speler te staan, aangezien sinds dit seizoen Oleksandr Zinchenko bij Arsenal onder contract staat. Hij speelde in het seizoen 2016/2017 op huurbasis in Eindhoven.
(LIVE HD@) Arsenal PSV kijken - 제이리어학원 Arsenal vs PSV Eindhoven preview: Hoe te kijken op tv, livestream, teamnieuws & voorspelling Dit is een zware test voor de thuisploeg, en