Ruud van Nistelrooij verwacht met PSV ‘warm welkom’ bij Arsenal en denkt aan aanpassen van zijn team Ruud van Nistelrooij verwacht met PSV ‘warm welkom’ bij Arsenal en denkt aan aanpassen van zijn team | Nederlands voetbal | pzc. nl Menu Sluit Volledig scherm Ruud van Nistelrooij © Marcel van Dorst- EYE4images PSV stuit donderdagavond in Londen op de zwaarste tegenstander van het huidige seizoen, zei trainer Ruud van Nistelrooij donderdag in het Emirates Stadium van Arsenal. De trainer verwacht voor hemzelf een ‘warm welkom’, omdat hij voorheen voor rivaal Manchester United speelde. Hij leek dat stiekem wel mooi te vinden en haalde veel herinneringen op aan zijn tijd in Engeland.
Dat was een moeilijke wedstrijd, een moeilijk seizoen ook voor ons. ” Donderdagavond kan hij revanche nemen, dit keer in dienst van PSV. Maar of de ‘gouden regel', dat de speler die aanschuift bij de persconferentie ook in de basis staat, dit keer van toepassing is, daar is Branthwaite zelf nog niet zeker van.
Hij voelt zich wel beter, na een blessure die hem korte tijd aan de kant hield. Ook trainer Ruud van Nistelrooij, die zelf grapte dat hij morgen juichend wordt ontvangen omdat hij in dienst van Manchester United hier ooit een strafschop miste, geeft nog geen uitsluitsel over zijn opstelling.,, Maar Branthwaite kan in verschillende systemen spelen, zowel met vier als vijf verdedigers. ” Quote Het collectief is goed en als we compact spelen zouden we gelijk kunnen spelen of winnen. Die kwaliteiten hebben we Jarred Branthwaite Het is dus een optie dat PSV met vijf verdedigers zal beginnen aan de topper in de Europa League, tegen de koploper van de Premier League.,, Wij horen morgen pas wie in de basis zullen staan.
Yvonne van Beek, Rik Elfrink 19-10-22, 21:12 Laatste update: 19-10-22, 22:24 Van Nistelrooij had veel complimenten voor de manier van spelen van Arsenal en de kracht van de tegenstander.,, Ze hebben een team dat veel plezier uitstraalt en uitstekende resultaten behaalt”, zei hij onder meer. De coach denkt ogenschijnlijk aan het aanpassen van zijn team, met bijvoorbeeld vijf verdedigers in de opstelling.
Anders had ik ze niet meegenomen. ” PSV heeft vier overwinningen op rij te pakken en reisde met vertrouwen af naar Engeland. De opstelling van de ploeg zou niettemin weleens een geheel andere kunnen zijn dan die van de afgelopen weken. Jarrad Branthwaite zat naast trainer Ruud van Nistelrooij tijdens de persconferentie voorafgaand aan het duel met Arsenal. © Pro Shots / Marcel van Dorst Jarred Branthwaite schoof tijdens de persconferentie aan bij Van Nistelrooij. De laatste keer dat verdediger in het Emirates Stadium speelde, is niet eens lang geleden. Vijf maanden geleden stond hij er met Everton op het veld en leed hij een 5-1 nederlaag. Hij lacht als die wedstrijd ter sprake komt.,, Ja, die herinner ik me nog wel.
” Yvonne van Beek 19-10-22, 20:34 De laatste keer dat Jarred Branthwaite in het Emirates Stadium speelde, is niet eens lang geleden. Deze woensdagavond zit hij naast PSV-trainer Ruud van Nistelrooij een dag voor het Europa League-duel met Arsenal, vijf maanden geleden stond hij er met Everton op het veld en leed hij een 5-1 nederlaag. Hij lacht als die wedstrijd ter sprake komt.,, Ja, die herinner ik me nog wel. Dat was een moeilijke wedstrijd, een moeilijk seizoen ook voor ons. ” Donderdagavond kan hij revanche nemen, dit keer in dienst van PSV. Maar of de ‘gouden regel', dat de speler die aanschuift bij de persconferentie ook in de basis staat, dit keer van toepassing is, daar is Branthwaite zelf nog niet zeker van.
PSV.nl - Video's van PSV Highlights | PSV - FC Utrecht · In speelronde tien van de Eredivisie ontvangt PSV in het Philips Stadion FC Utrecht. De laatste 25 thuisontmoetingen met
PSV kijken in 2022: live stream van elke wedstrijd - Streamwijzer Benieuwd waar de club uit Eindhoven vandaag speelt, Waar kun je alle wedstrijden van PSV live kijken in 2022 op tv en met online